به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تور‌ هند

     

    وضعیت اخذ ویزا‌ هند چگونه است ؟

    ویزای هند به صورت الکترونیکی صادر می گردد و فقط در قالب تورهای گروهی هند موفق‌ به اخذ‌ ویزا‌ خواهید شد . ضمنا 2 قطعه عکس‌ 5×5 رنگی با پس زمینه سفید ، پته با 7 ماه اعتبار‌ ، کپی‌ از کلیه پیج ها کارت‌شناسایی و کارت ملی و فرم تکمیل‌ می شود درخواست روادید از مدارک‌ درخواست‌ ویزای الکترونیکی هند می می بود . همچنین‌ توجه‌ داشته باشید که در مدت زمان‌ 7 روز کاری به درخواست‌ ویزای هند پاسخ‌ داده می ‌شود و این ویزا حدودا برای 30 موقع پشتوانه دارد و توجه داشته باشید که به هیچ‌ عنوان موفق به اخذ‌ ویزای هند به صورت انفرادی نخواهید شد .

    سفریار آریا
    سه شنبه 28 تير 1401 - 19:44
    بازدید : 138
    برچسب‌ها :

    تور‌ تایلند

     

    نحوه تعیین‌ قیمت تور تایلند به چه اساسی می باشد ؟

    هزینه‌ خرید تور تایلند براساس‌ قیمت بلیط هواپیما تایلند پرواز ایرانی (ماهان ، ایران ایر و . . .) و پرواز خارجی‌ (بانکوک ایر ، جت آسیا‌ ، آسین ایر ، آسیا آتلانتیک و . . . ) به نظر کشور تایلند و همچنین نرخ رزرو‌ هتل‌ تایلند ، تعداد روزهای اقامتتان و فصلی که برای عزیمت انتخاب میکنید و . . . با یکدیگر کاملا متفاوت‌ و متغیر‌ است . همچنین‌ در دید داشته باشید هتلهای نزدیک‌ به مرکز شهر هزینههای بیشتری دارند .

    منتها مشوش ارزش تور تایلند نباشید چرا که ما در آژانس سفریار با ارائه‌ تور لحظه آخری‌ تایلند (بانکوک ، پاتایا و پوکت) و تور ارزان قیمت‌ تایلند ، شرایط را به شکلی راحت برایتان فراهم‌ خواهیم کرد تا با کمترین هزینه‌ ، بتوانید بیشترین لذت‌ را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خودش ببرید .

    سفریار آریا
    پنجشنبه 23 تير 1401 - 14:47
    بازدید : 119
    برچسب‌ها :

    تور‌ داخلی‌

     

    قیمت تورهای داخلی‌ بر چه اساسی مشخص می شود ؟

    چنانچه دوست دارید در موقعیت نحوه محاسبه هزینه دام و عوامل سودبخش بر قیمت تور‌ داخلی بیشتر بدانید باید بگوییم که قیمت تور ایرانی با دقت به مقدار کیفیت تور مسافرتی انتخابی شما مشخص می توان ، برای مثال درصورتی‌که قرار باشد ترانسفر از فرودگاه داشته باشید؛ قطعا قیمت تور‌ بالاتر‌از‌زمانی است که برای رسیدن‌ مسافران از قطار یا اتوبوس استفاده خواهد بود . مطلب مهم بعدی‌ انتخاب ایرلاین شما برای نقل‌مکان و نیز انتخاب مسافرخانه محل اقامتتان که 4 ، 3 یا 5 ستاره باشد و اینکه محل مسافرخانه هم اثر مهمی بر قیمت تور شما خواهد داشت ، طبیعتا ماندن در هتل‌های‌ لوکس‌ هزینه‌ بالاتری نسبت به اقامت در مهمان منزل ها و هاستلها برای شما خواهد داشت و باز کیفیت طعام ، فعالیت‌ها نمایش شده برای دیدار از جاذبههای گردشگری آن آبادی و . . . باز از دیگر عوامل مفید بر تعیین و محاسبه هزینه تور داخلی می باشند .

    سفریار آریا
    سه شنبه 21 تير 1401 - 21:56
    بازدید : 167
    برچسب‌ها :

    تور چابهار

     

    قیمت تور چابهار بر چه اساسی‌ تعیین‌ می شود ؟

    نرخ تور چابهار با توجه‌ عوامل مختلفی متغیر می باشد . عواملی که در مشخص قیمت‌ تور چابهار تاثیر اساسی را دارند عبارتند از : نحوه مسافرت به چابهار ، دسته پرواز ، درجه هتل‌ و وقایع سفر‌ و زمان زمان اقامت و . . . بنابراین ، قیمت تور چابهار با دقت به اینکه با تور سماوی چابهار سفر‌ می ‌کنید یا تور زمینی ، و یا اینکه به حالت انفرادی مسافرت میکنید یا جمعی ، کاملا با هم مغایر است . همچنین ، قیمت رزرو هتل 4 ستاره با 1 ستاره بی تردید بسیار متفاوت است و به همین علت در قیمت جال چابهار تاثیر زیادی خواهد داشت .

    توجه‌ داشته باشید که تاریخ‌ سفر هم اثر بسیار زیادی در قیمت تور دارد؛ برای مثال قیمت تور چابهار در فصول خلوت گردشگری به حالت قابل توجهی مناسب ‌تر‌از‌قیمت تور در فصول شلوغ گردشگری یاهای سیزن است . چون‌ در فصول خلوت‌ گردشگری پرواز‌ چابهار و هتلهای چابهار وسعت خالی زیادی دارند و برای پر کردن این ظرفیت خالی آفرهای هیجان‌ انگیزی به مسافران نمایش می کنند .

    سفریار آریا
    دوشنبه 20 تير 1401 - 20:12
    بازدید : 130
    برچسب‌ها :

    تور‌ آلانیا

     

    نرخ تور آلانیا چقدر شده است ؟

    قیمت تور حین اخیر آلانیا به حالت کلی از تور معمول آلانیا ارزان تر است . اما به هتل‌ انتخابی و ایرلاین شما نیز ارتباط دارد . تور‌ آن آخری به این رخسار است که چند موقع مانده به پرید برای کمال وسعت تور‌ ، تخفیف‌های‌ بسیار زیادی ارائه می گردد که در قیافه رزرو باید به زودی مهاجرت خودشان را اوایل کنید . آژانس هواپیمایی مهرپرواز بهترین قیمت تله آلانیا وقت آخری را نمایش می بدهد .

    سفریار آریا
    چهارشنبه 15 تير 1401 - 18:13
    بازدید : 126
    برچسب‌ها :

    تور‌ کوش آداسی

     

    خوب ترین زمان اقامت در تور کوش آداسی چند روز خواهد بود ؟

    ابتدا از کلاً بدانید که بیشتر‌از‌یک هفته در کوش آداسی نمی ‌توانید اقامت داشته باشید ! واقعیت این است که پروازهایی که به کوش آداسی میروند رفت و برگشت‌ ‌شان 7 صوم بوده است . مثلا پروازهایی که چهارشنبه به کوش آداسی می ‌روند چهارشنبه هفته بعد بر می ‌گردند . البته که این شرایط برای هم پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی‌ چارتر شده صدق می ‌کند .

    براین‌اساس عالی ترین زمان سکونت تور‌های‌ کوش آداسی 6 یا 7 روزه است نه کمتر ، نه کامل تر ! اما اگر شما ترجیح می دهید زمان‌ کمتری در این مقصد باشید باید پرواز‌های‌ ترک‌ سیستمی را رزرو‌ دهید که در این صورت قیمت تور‌ شما بسیار گرانتر‌از‌تور یک هفته ‌ای تمام خواهد شد .

    سفریار آریا
    دوشنبه 6 تير 1401 - 21:23
    بازدید : 123
    برچسب‌ها :

    تور ازمیر

     

    نرخ تورهای ازمیر به چه عواملی بستگی دارد ؟

    همان طور که می دانید قیمت تور‌ ازمیر براساس عوامل مهمی همچون قیمت بلیط‌ هواپیما پرواز‌های‌ ایرانی (قشم ایر ، ایران ایر و ماهان و . . .) ، پروازهای ترک‌ (ترکیش ، پگاسوس و . . .) به مراد این ازمیر و قیمت هتل رزرو گشته در این شهر پرطرفدار ترکیه متفاوت و متغییر ارائه می گردد . البته علاوه بر این دو فاکتور اساسی که تاثیر‌ زیادی در نرخ‌ تور این مقصد دارد ، تعداد روزهای اقامت شما ، مقدار تور و فصلی که مهاجرت می دهید همه می توانند قیمت تور‌ مسافرتی تان را دستخوش تغییراتی نمایند . موضوع پراهمیت این است که قیمت تور ازمیر تابستان ، ایام نوروز و در دوران های پر گردشگر در سال افزایش چشمگیری خواهد داشت .

    سفریار آریا
    يکشنبه 5 تير 1401 - 17:42
    بازدید : 122
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 131
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه